aohbet islami chat omegla türk sohbet cinsel sohbet dini chat

Antalya'da kavga çıkacak

YEREL 21.08.2024 - 15:29, Güncelleme: 24.08.2024 - 10:55
 

Antalya'da kavga çıkacak

Tarihçi, akademisyen ve yazar Pof. Dr. İlber Ortaylı, Antalya'da halkın ortak kullanımı olan kıyılarının kuşatıldığını belirterek, "Yakında kıyıların kullanımı büyük kavga çıkartır. O yüzden kıyılara otel kurulmamalı, özel plaj yapılmamalı" dedi.

haberimizvar.net- Tarihçi, akademisyen ve yazar Prof. Dr. İlber Ortaylı, Antalya ile birlikte Türkiye'nin gözde turizm bölgeleri İzmir ve Muğla'da kıyıların kuşatıldığını, halkın ortak kullanımı olan kıyıların kapatılamayacağını vurgulayarak, "Türkiye'nin nüfusu malum. Bu nüfusun kıyıları kullanması bu gidişle mümkün değil. Yakında kıyıların kullanımı büyük kavga çıkartır. O yüzden kıyıları otel kurulmamalı, özel plaj yapılmamalı" dedi. 'İnsanımız aç gözlü' diyen Ortaylı, "Bu açgözlülük sadece Türklere özgü bir şey de değil. Maden açıyorlar, ağaçları kesiyorlar, kıyılara otel yapıyorlar. Kıyılara otel yapılması yasaktır. Çünkü denizden gelen rüzgarı kesiyor. Dahası kıyıları kapatıyor. Adam kıyılara el koyuyor. Kıyılara el koyamazsın. Yok öyle bir şey. Buraları tamamen kamu mülkiyetindedir. Böyle sosyal devlet olmaz" şeklinde konuştu.
Tarihçi, akademisyen ve yazar Pof. Dr. İlber Ortaylı, Antalya'da halkın ortak kullanımı olan kıyılarının kuşatıldığını belirterek, "Yakında kıyıların kullanımı büyük kavga çıkartır. O yüzden kıyılara otel kurulmamalı, özel plaj yapılmamalı" dedi.

haberimizvar.net- Tarihçi, akademisyen ve yazar Prof. Dr. İlber Ortaylı, Antalya ile birlikte Türkiye'nin gözde turizm bölgeleri İzmir ve Muğla'da kıyıların kuşatıldığını, halkın ortak kullanımı olan kıyıların kapatılamayacağını vurgulayarak, "Türkiye'nin nüfusu malum. Bu nüfusun kıyıları kullanması bu gidişle mümkün değil. Yakında kıyıların kullanımı büyük kavga çıkartır. O yüzden kıyıları otel kurulmamalı, özel plaj yapılmamalı" dedi.

'İnsanımız aç gözlü' diyen Ortaylı, "Bu açgözlülük sadece Türklere özgü bir şey de değil. Maden açıyorlar, ağaçları kesiyorlar, kıyılara otel yapıyorlar. Kıyılara otel yapılması yasaktır. Çünkü denizden gelen rüzgarı kesiyor. Dahası kıyıları kapatıyor. Adam kıyılara el koyuyor. Kıyılara el koyamazsın. Yok öyle bir şey. Buraları tamamen kamu mülkiyetindedir. Böyle sosyal devlet olmaz" şeklinde konuştu.

Habere ifade bırak !
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları (73 )

Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.

Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
Ali Soylukan
(22.08.2024 12:42 - #73572)
İlber hocama bende katılıyorum, ben yaptım, benimdir mantığı kamu malı için asla olmaz. Yarın bu yüzden cinayetler işlenirse, bunun sorumluları belediyelerdir. Cinayet işlenirse 1.derece sorumlu belediye başkanları ve bunlara rüşvet karşılığı ruhsat verenlerdir.
Gülcan Belediyelerin suçu yok...Cevre şehircilik bakanlığı yaptıriyor..
Alper Beachler için izin Belediyeden aliniyor.
Serkan Aynen Belediyenin ruhsat vermediği yapılar malesef ilgili bakanlıktan farklı izin çıkararak istilaya sebep veriyor
Ey tabibi Aynenn
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Naci Diril
(22.08.2024 14:53 - #73574)
Çok çok haklısınız sevgili ve çok değerli Hocam
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
E. Alkan
(22.08.2024 16:15 - #73576)
Hocam herzaman ki gibi haklı. Buna sadece tatil yöreleri değil İstanbul gibi büyük şehirlerde dahil.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Nedim
(22.08.2024 17:44 - #73577)
Deveye sormuşlar ,boynun neden eğri,cevap vermiş nerem doğruki.Ne hükümet ne de belediyeler, nereleri doğru ki
Delirdik
Vatansever Çok doğru söylüyorsunuz.Rabbim sonumuzu hayırlı eylesin...Güzel Ülkemizi ve bizleri her türlü kazalardan,kötülüklerden, belalardan, gözü daim üzerimizde olan ve Ülkemizi sömüren Dünya Devletlerinden ve her türlü şerli insanlardan korusun Yüce Mevlam...Biz insanları da uyuduğumuz uykudan uyandırsın, gaflet ve dalaletten kurtarsın.Ne Mutlu Türk'üm diyene.Ne Mutlu O Yüceler Yücesi Sevgili Peygamberimiz Hz.Muhammed Mustafa(S.A.V.)Efendimize
Kilis Böyle uyanık ve vatansever kardeşleri görünce kaybettiğim umudum yeniden yeşeriyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mehmet Canberk
(22.08.2024 19:33 - #73578)
Sayin Hocam Çok haklısiniz.konyaalti sahilleride isgal altinda hatta vatandasin yurume yolunu bile isgal ediyorlar Hatta.denize kadar bu isgaller surmüş dirumda .ozel kafeler her yil genisleyip daha fazla yer isgal ediyor 20 yildan beri konysaltinda yasiyorum. Batili Turist ssyisi yok denecek kadar az.yakinda tamamen araplarla bas basa kalacagiz .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Vedat
(22.08.2024 22:10 - #73579)
Katılıyorum hocam Antalya da bir mafya var her yere el atmış aracılık yaparak antalya'yı sahipsiz bıraktılar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Boyacı
(22.08.2024 23:04 - #73581)
Çok geç, Muratpaşa belediyesinin açtığı halk plajlarına el koymaya çalışan zihniyet, özal la başladı, bu iktidarla zirveye çıktı.
Ali Ülküer Aynen dediğiniz gibi!
CELAL yurdunkulu Rahmetli Özal Antalya yi Turizm kenti Yapı Tatil köyleri Ve Oteller Dünya genelinde Sahil kıyı karına Yapilmistir. OZAL ANTALYA yi Turzm kenti ve SERBEST Bölge yapilmasaydi MERSİN gibi Geri Kalmış İl Olarakti. TÜRKİYE de TURZİm OZAL Sayesin Bacasız Fabrika Olarak Gelişmiş tır.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Nedim
(22.08.2024 23:35 - #73582)
Doğru söylüyor yönetici lerimiz uyuyor mu.yoksa rüşvet mi yiyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İsa Güçlü- GÖCEK
(23.08.2024 00:10 - #73583)
Hocam bu felâketin durması, kıyıların temizlenmesi gerekiyor. Yalancı, talancı bitirilmedikce huzur da kalmıyor.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Türk
(23.08.2024 09:15 - #73585)
Devlet bu konu ile alakalı önlemler almak zorunda neden belediyeler önlem almaz anlamak zor halkla yatırımcıları bir birine düşürür anlamak imkansız
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gerçekler
(23.08.2024 09:26 - #73586)
Doğru söylüyor profosör İstanbul depremi içinde söylemişti. Gerçi deprem uzmanları hergün bangır bangır deprem geliyor tedbirinizi alın diyor . Ama ne kadar ciddiye alırlar . Sonra da bir felaket olduğunda Allah tan oldu takdiri ilahi derler . Halbuki sen tedbirini al tevekkülü Allaha bırak.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gerçekler
(23.08.2024 09:26 - #73587)
Doğru söylüyor profosör İstanbul depremi içinde söylemişti. Gerçi deprem uzmanları hergün bangır bangır deprem geliyor tedbirinizi alın diyor . Ama ne kadar ciddiye alırlar . Sonra da bir felaket olduğunda Allah tan oldu takdiri ilahi derler . Halbuki sen tedbirini al tevekkülü Allaha bırak.
Kemal Aynen doğru her zaman birdir
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Antalyalı bir garip
(23.08.2024 09:29 - #73588)
Kıyılar parsellenmis, yollar yamalı, su faturası el yakıyor, teşekkürler böcek bey
Ebubekir tekir Böcekle Ne alakası var Koca kafalı herif, senin troll olduğun zaten belli
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Zwlis
(23.08.2024 09:52 - #73592)
Doğru
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Mhmt
(23.08.2024 10:03 - #73594)
Hoca haklı her yeri praelleyip sattılar vatandaş denize girecek nefes alacak yer bulamıyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Barbar
(23.08.2024 10:22 - #73595)
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Erguvan
(23.08.2024 10:58 - #73596)
İlber hocam haklı kamu malı rantlaşma birilerine kıyak geçme aldı başını gidiyor artık dur denmeli Antalya da yaşayan biri olarak hocamı haklı buluyorum.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Rumuz
(23.08.2024 12:15 - #73598)
Doğru söylüyorsunuz da kim uyuyor.kimi kime şikayet edeceksin memleket elden gitti.siyasiler seyredip duruyor.seyrediyorlar çünkü yapanlar kendilerinden bu ülkede tek onların yandaşları savaşmış Allah yedirmesin.yedu göbek torunlarından fitil fitil cikarsin
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Boş ver
(23.08.2024 12:34 - #73599)
Hocanın haklı olduğunu yukarıda olanlar biliyor ve seyrediyor. Ahanda ben de haklı oldum. Nolcak şimdi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hakan
(23.08.2024 12:51 - #73600)
Talan devam ediyor. Akp, CHP, MHP farketmiyor. Milletin zihniyeti bozuk.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
ABDULLAH
(23.08.2024 13:20 - #73602)
Ağzına sağlık hocam Antalyada denize girecek yer bulamıyoruz kayalıklara gidiyoruz oraların bile azıcık kumu cakıiı olan yerleri de parsellemişler. Cevre ve şehircilik bakanlığı bu işgale duyarsız kalıp belediyelerin arpalığı olmasına müsaade etmemeli en azından ekonomimize katkı sağlaması için metre kare başına hatrı sayılır bir para almalı her yılda kira bedeli güncellenmesi.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Oğuz
(23.08.2024 13:33 - #73603)
Değerli insanlar karşı çıkıyor. Adam sandıklarımız ise rantın kölesi olmuş. İlker Hocamız sağolsun.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
S.Şahin
(23.08.2024 13:36 - #73604)
Çok haklısınız değerli hocam iinslh iktidardakiler Bi el atarda bu sorun kalkar bizde bu konuda gittiğimiz zaman madur kalıyoruz otelin plaji diyerek halka izin vermiyorlar denizin kıyısı nasil onların olur sinir oluyoruz her gittiğimizde okadar yol gidiyorsun kıyıları zaptetmisler resmen yazık kendi insanimiza hiç biyerde değer yok malesef
Yılmaz Durmuş Böyle durumlarda boyun etmeyin birlik olun direnin, gerekirse emniyet güçlerinden yardım isteyin, yok öyle milletin ortak malına çökmek
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
M. Halis Narmanlı
(23.08.2024 14:19 - #73605)
Zaten kanunen yasak Arkadaşlar yasak falan dinlemiyorlar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Rafci
(23.08.2024 14:55 - #73606)
Belediyeler göz yumuyor plajlar halkındir Konyaaltıni kuşatmislar
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Murat Kemaneci
(23.08.2024 14:58 - #73607)
Sahillerin otellere peşkeş çekilmesi, partisi ne olursa olsun değişmez kural haline gelmiştir. Halk bazı yerlerde harekete geçti ama durum değişir mi bilmiyorum, umutlu da değilim. Bizde bu ense, onlarda kese oldukça biz daha çook şaplak yeriz. Saygılar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Gazipaşalı…
(23.08.2024 14:59 - #73608)
Keşke Gazipaşa sahillerinin nasıl pazarlandığını ve betona boğulmak istendiğini birikeri söylese İlber hocaya. Gizelim bakir kıyıları halka kapatıp beton yığını 5 yıldızlı otellere açıyorlar. Ve yerel yöneticiler süreci hızlandırmak adına adeta iş takibi yapıyorlar Ve tepki koyması gereken halk “belki işe girerim” diyerek seyrediyor olanı biteni. Bütün partiler duyarsız… Yazık…
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İHSAN
(23.08.2024 15:14 - #73609)
Zaten bir uçtan diğer uca Antalya mız talan ediliyor.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yılmaz Durmuş
(23.08.2024 15:16 - #73610)
Hopa'dan, İskenderun'a kadar bütün sahiller 85 milyonun ortak malıdır. Ne bir devlet kuruluşu nede özel kuruluşlar sahilleri, otel, kamp merkezi eğitim merkezi kamuflajı ile işgal edemez. Bu hususta çevre, şehircilik ve iklim değişikliği Bakanlığı'nın talimatları vardı, ama hangi ölçüde uygulanabiliyor bilemiyorum.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Osman
(23.08.2024 15:32 - #73612)
Devlet niye gereğini yapmıyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Alanyalı0707
(23.08.2024 16:16 - #73613)
Kanunları takan yok! Örnek Polat savası, sözün bittiği yer!..,
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sinyor
(23.08.2024 16:29 - #73614)
Konyaaltı belediyesi olsun büyükşehir belediyesi olsun aldıkları yerlerin mahkeme kararına rağmen ödeme yapmıyorlar hep zorluk çıkarıyorlar.secimden önce boğacay caddesi üzerinde sahile yakın olan kısımda peyzaj ve çevre düzenlemesini hala bitiremediler yaptiklari yerleri tekrar söktüler tekrar yaptılar hâlâ bitmedi.serbest bölge kavşağıni teslim alıyor belediye taşarondan teslim yaya gecit yeri yapmamışlar belli süre sonra belediye ekibi geliyor kendi ekiplerine yaya gecit yolları yapıyor bune turşu bune lahana.cok detaylar var ama bu ileriki günlerde çığrından çıkacak nasıl olsa 5 yıl daha bastalar sağlama aldılar.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kemal
(23.08.2024 16:33 - #73615)
Hazineye para girsinde gerisi önemli değil gibi bir anlayış var bazen demeden edemiyorum biz 20yıl içinde bütün manevî ve kültürel değerlerimizi kaybettik bu hayat ülkemizi batırdı nerede hata yaptık veya yaptırıldık
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Aydın
(23.08.2024 16:47 - #73617)
Ya hocam bu çağrıyi CHP ye niye yapmıyorsun.o belediye 3 dönemdir CHP tarafından yönetiliriyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
FIRAT
(23.08.2024 17:17 - #73618)
Sayı n hocam ağzınıza sağlık.Alanya Türklerde vatandaşa denize girecek yer bırakmadılar. Otellerin el koyduğu plajların kenarlarında çoluk çocuk itilip kakılarak denize girmye çalışıyoruz. Bu arada Belediyeler bu soruna el atacağına su parasını 4 kat artırıp vatandaşın cebine el atıyor.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bozuk zihni
(23.08.2024 17:52 - #73619)
Chp heryer i her halkın malını satan veya batiran Chp zihniyeti
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Delirdik
(23.08.2024 18:12 - #73621)
Gariban biri 1 odalı ev yapsa yıkmayı bırak cezasını ömür boyu öder ama zengin ın olunca devlet ten sıfır faiz li kredi alıyor üstüne ilahi adalet
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
MAZLUM
(23.08.2024 18:25 - #73622)
Adalet olmayınca sonu kavga bu her konuda bu duruma doğru ilerliyor; Aklın yolu bir kıyıların ticari işgali adaletsizlik örneklerinden sadece biri! Adalet ekonomiden de önemli bir konu!
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ömer şat
(23.08.2024 18:33 - #73623)
Akademisiyenler boyle konulari herzaman dile getirmeli cok dogru her imkansahibi halkin haklarini yok sayiyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Güral can
(23.08.2024 19:10 - #73624)
Kıyılar turizm bakanlığı denetliyor devletin sorumluğunda
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Güral can
(23.08.2024 19:10 - #73625)
Kıyılar turizm bakanlığı denetliyor devletin sorumluğunda
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Var olun
(23.08.2024 19:22 - #73626)
6 şubat depremine sahip çıkan olmadı'ki kıyılara sahip çıksınlar .ülke türklerin elinden gitti gibi görünüyor ,ülke gerçekten talan ediliyor. Yeraltı,yerüstü yok oluyor .cahil dincilerin yüzünden araplara peşkej çekiliyor.. ülkenin bağrına hançer saplanmış kanıyor.yok bir ÿiğit hançeri çıkarsın. Bütün siyasiler bu suça ortaktır.halk da dahildir.din elbisesini giydirip Esrar içerdikler millete ,millette pek hevesliymiş Esrar içmeye.Sayın hocam ,uyuşmuş beyinler uyanmıyorlar.bilmem ne yapsak ? Ben 75 yaşında bir emekli bayan olarak çırpınıyorum Ülkeye yazık oldu .Türk düşmanları Türkleri yok etmek istiyorlar.Saygılar sevgili hocam Siz hep var olun.
Kilis Aynen katılıyorum.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Özgür okur
(23.08.2024 19:44 - #73627)
Konyaaltında durum içler acısı Denize girecek yer yok Binalar oteller cafeler yüzünden Ne araç park edecek yer kalıyor nede dunyanın en büyük sahilinde denıze girecek yer var. Halkla ayrılan yerler çok az Var onlarıda zaten mülteciler dolduruyor. Adamlar da boş vakit çok Sabah akşam denizdeler Biz calişmaktan arada gidiyoruz boş yer bula bilirsek, Kendi şehrimizde perişanız.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ali Ülküer
(23.08.2024 20:32 - #73629)
ÇEVRE VE ŞEHİRCİLİK BAKANLIĞI EN ETKİLİ VE YETKİLİ MERCİDİR... GÖREVİNİ YAPSIN...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Diyojen
(23.08.2024 20:44 - #73631)
Çok cahilsin be hocam ,sen büyüklerimizden daha mı iyi bilecen
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Noname
(23.08.2024 21:00 - #73633)
Evet bir şeyler yapılmalı....
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
İbrahim Meydan
(23.08.2024 21:13 - #73634)
Kıyılar Milletin ortak kullanım hakkıdır.Kişi veya kuruma verilemez devredilemez. Ancak bu yaz malesef İzmir civarında bazı pilajlara şezlong koyarak çöreklenen mafya tipli insanların adeta haraç kestiğini gördük.Hatta bazı belediyelerin de malesef plajlardan makbuz keserek nemalandıklarına şahit olduk.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tolga
(23.08.2024 21:17 - #73635)
Çok doğru söylemiş kıyılar çetelere esir edilmiş durumda buna bir dur demenin zamanı geldi ama kavgayla Sorbalıkla olmaz sayın yetkililerimz bir çözüm önerisi vardır mutlaka
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Harbi adam
(23.08.2024 21:46 - #73636)
Ağzına sağlık İlber hocam.Kamu vicdanına tercüman olduğunuz için yürekten teşekkür ediyorum.Bugün Marmaris İçmeler'de gördüğüm manzara tam da bunu yansıtıyordu maalesef.Bundan dolayı kendi kendime üzüldüm ve gelecekteki durum için endişelendim gerçekten.İşler sarpa sarmadan ve su köprüyü bölmeden yetkililer bu gidişata bir dur derler inşallah.Tabii ranttan ve rant ekonomisinden beslenmiyorlarsa şayet...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Necmi Aras
(23.08.2024 21:56 - #73638)
Bu şekilde denizden gelen havayı kestiği konusunu düşündüğümüzde kıyılarda yapılan özellikle il merkezlerinde yapılmasına ruhsat verilen tüm kıyıyı kapatacak şekilde bitişik düzen on ve üzeri katlı binalar ne olacak, eğer bu hata ise halen şu anda yapılanlar hatanın devam ettiğini düşündürmektedir, yani kısacası yeni uygulama çok zor görünmektedir, halkımız kıyılarin kenar ve köşelerinde ve gerisinde kalmaya mahkum...
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ferruh
(23.08.2024 22:04 - #73639)
Çok haklı
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Engin
(23.08.2024 22:36 - #73640)
... çikti hocam türkiyenin sen büyük adamsinda kim dinliyor işte cahil çok
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Metin Anahtarcıoğlu
(23.08.2024 22:53 - #73643)
Ülkem sahipsiz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Maho
(23.08.2024 23:13 - #73644)
CHP'li belediyeler rant uğruna para aksın da nasıl akarsa aksın diyorlar AKP de senede 30.000 bin yapıya göz yumup 30 yapıyı yikınca kahraman olacağız zannediyor.. anayasa diye birşey kalmadı kanunlar tek adamın iki dudağı oldu.. böyle bir devlet yönetimi olamaz..
Yılmaz Belediyeleri veya birilerini suclamasak bence kıyılar zaten kamuya açık alanlardır devlet turizm açısında biraz daha mütevazi ama turizmin olmadığı zamanda turizmciler komple kıyıdan yürüyüş veya spor amaçlı halka açık olmalıdır ki kanunen bu halkın hakkıdır devlet büyükleri buna bı el atıp kuralları turizmci otel sahiplerine veya kendi mülkü gibi düşünüp kapatanlar uyarması lazım diye düşünüyorum
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Kadir
(24.08.2024 00:19 - #73647)
Aynen katılıyorum hocama ağzına yüregine sağlık öldügümüzdemi konuşacağız doğruları
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Duyarlı vatandaş
(24.08.2024 00:30 - #73648)
Ülkemizin doğasını katlettiler ne deniz kiyisi kaldi nede orman nede caddeler kaldırımlar nede içtiğimiz sular temiz hazır suyada para dayanmıyor otibus duraklarin bank yetersizliği esnaf kafasina gire fiyat varıyor bur takim serseri insanlar araçların egsozlarini söküp çevreye eahatsizlik veriyor gecenin geç saatlerinde helede alanyada .
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Güven durmaz
(24.08.2024 00:36 - #73649)
Lanet olsun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Güven durmaz
(24.08.2024 00:36 - #73650)
Lanet olsun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Güven durmaz
(24.08.2024 00:36 - #73651)
Lanet olsun
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
NERİMAN ERTAŞ..
(24.08.2024 02:19 - #73653)
Şunu unutuyorsunuz bence,bundan önce ki seçimlerde Kara denizin bir bölümü hariç ege ve Akdenizde ki tüm kıyı şerittindeki iller Chp yönetimin de,idi..Son seçimde yine Chp aldı hatta iki il daha katıldı bu yönetime...Bilginize..
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Erdem Tan
(24.08.2024 03:57 - #73655)
HURMA MAHKEMESİ'NDE KONYAALTI BELEDİYESİ, DAĞDAN KAYALARIN İÇİNDEN ÇIKAN SUYU KEPÇELERLE GİRİP YERİN ALTINA KAYBETTİ, ÜSTÜNÜ TOPRAKLA KAPATTI. SU ÇETELERİNDEN MADALYA ALDI. Mahalle halkının, tüm çevrenin pırıl pırıl dağ suyu alıp içtiği bir yerdi. Suç duyurusunda bulunuyorum, hesap sorulsun.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ebubekir tebeşir
(24.08.2024 06:06 - #73656)
İlber hocam sonuna kadar haklı halkın kullanımı olan kıyılar özelleştirilemez gasp edilemez telsiz yapılamaz kıyı kanununda halkın kıyı kullanımına hiçbir şekilde kısıtlama getirilemez ülkede kanun yok denetim yok yandaşa bol bol kıyakçılık var, böyle rezillik dünyanın hiçbir yerinde yok maalesef
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Fatih
(24.08.2024 08:30 - #73659)
Dediklerinde sonuna kadar haklı hocamız hatta kendisi Tarih profesörü olmasına rağmen bir çevre ve iklim bilim işinden çok daha net açıklamış durumu denizden gelen rüzgarın kesilmesi iklim değişikliğine de sebep olmakta çünkü o rüzgar şehir merkezine biriken sıcak havanın dağılması için gerekli kışında yağışlı havanın iç kısımlara ulaşa bilmesi için gerekli. Denizden gelen rüzgar çok önemli bir aktör iklim düzeninde.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ahmet
(24.08.2024 09:39 - #73660)
Örnek: Mugla akyaka plajında isletmeler utanmasalar(!) yemek masalarini suyun içerisine koyacaklar. Zaten iki adımlık sahil var onu da işletmeler işgal etmiş. Örnek akbuk: park parası 200TL alıyorlar. Hizmet sifir. Soygun. Sahilde 3 tane ağaç var. Onun da altına şezlong koymuşlar. Kimse de kiralamiyor. Ağaç altı gölge bomboş bekliyor. Heryer de soygun var
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Ahmet Bilen
(24.08.2024 10:24 - #73661)
Avrupada bir çok sahil gördüm, beton dökemezsin, bina yapamazsın, korkuluk vb, çardak vb, tel örgü çekemezsin, kayalık ve doğal yapıyı bozamazsın, cezası çok ağır olduğundan ve devlet tarafından sıkı denetlendiğinden halk tarafından özgürce kullanılır. Bizde ise sitadiler yakınlarına peşkeş çekerler, imara açarlar, birilerine tapularlar kısaca halkın kullanımına yasaklanır. Ne yaxık ki herkonuda olduğu gibi bu konuda da hukuk ve devlet yoktur.
Hüso Bu millet kendi oyları ile hem kıyıları hemde geleceğini akp ye oy vererek mahvetti
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Tekin Sever
(24.08.2024 11:06 - #73662)
Hocamın tespit ve öngörüleri ülkemiz ve halkının çıkarları yönünde olduğundan tartışmasız doğrudur. Dolayısıyla hiç kabullenemedigim bir yer beni hep üzer, Üsküdar'dan beykoz a gidişte hemen hemen denizi göremeden gidip gelirsiniz görüş yasaklanmış gibi
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Adalı
(24.08.2024 12:27 - #73666)
Ülkemizde Adalet yoksa Hiçbir girişime Sesini çıkaramazsın, Herşey güçlünün eline Geçmiştir. Bugün bu durumda değilmiyiz. Ağlamayacaksın sen istedin.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Vedo vahim antaly
(24.08.2024 13:21 - #73668)
Hocam size hak veriyorum adamlar iskele yapmışlar sözüm ona rezillik görüntü kirliliği bakan beyler hiç sahile inmiyorlar galiba
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Yolcu
(24.08.2024 16:20 - #73670)
Çıkmadığı için bu talan devam ediyor. Halk haksız işgal edenin başına yıksa son bulur bu soygun düzeni
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Seher arıca
(24.08.2024 16:58 - #73671)
Çok doğru söylüyor
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Şehmuz
(25.08.2024 09:49 - #73675)
Belediyeside bakanlığı da hepsi sorumludur
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Hakkı
(25.08.2024 13:19 - #73676)
Taşıma suyu ile değirmen dönmez yağma edilen kıyılar halkın kullanımına açılmalı kimsenin istediği gibi korkutarak çökerek kıyıları yapma etme hakkı yok sayın hocamıza fikir olarak katılıyorum
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Bagatur
(25.08.2024 15:35 - #73678)
Evet plajlar üç beş kişinin tasarrufuna bırakılamaz.Devletin dolayısıyla milletin malı zimmete alınamaz.
Yorum yazarak Topluluk Kuralları’nı kabul etmiş bulunuyor ve haberimizvar.net sitesine yaptığınız yorumunuzla ilgili doğrudan veya dolaylı tüm sorumluluğu tek başınıza üstleniyorsunuz. Yazılan tüm yorumlardan site yönetimi hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.
(0) (0)
Sitemizden en iyi şekilde faydalanabilmeniz için çerezler kullanılmaktadır, sitemizi kullanarak çerezleri kabul etmiş saylırsınız.